Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2016 13:16 - Прост експеримент за доказване - ИМА ЛИ БОГ? Извадка от видеоклип - ОТГОВОР НА ПРИЯТЕЛИ АТЕИСТИ
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 4328 Коментари: 10 Гласове:
2

Последна промяна: 24.10.2016 20:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравейте, аз съм Александър, и съм мисионер от Православен център Атриум. В последно време на страницата ми в интернет се появи огромно сборище атеисти, които искат да пообщуваме. Това са предимно мои стари познати и приятели, с които заедно сме учили в училище или в университета. Те явно, живо се интересуват от Православието и ми задават много въпроси. Но, освен че се интересуват от Православието, започват да прокарват и своите разбирания, че Бог няма. Чудя се, след като всичко сте решили, защо се обръщате към мене, след като аз никого не съм канил. Но явно нещо не им дава покой. Един от тези мои приятели, Михаил, ми предложи да проведем научен експеримент, с който, да си отговорим, има ли Бог.

Поясних, че предложения от него научен експеримент, в случая не е подходящ, защото Бог, Сам решава, кому и как да отговори, и дали ще е полезно за питащия, а още повече, за експериментиращия, да получи отговор.

Затова накрая му предложих много по прост и лесен експеримент, за който самият аз свидетелствам, че е действен и непогрешим.

Предложих на приятеля си, сам да поиска от Бога, ако Го има, да му се открие.

 

Можеш да се обърнеш към Бога, така:

-        Боже, ако те има, тогава ми се открий, така, че да мога да те позная!

След такова обръщение към Бога, има два варианта на по-нататъшно развитие. Да предположим, че няма Бог, тогава нищо няма да се случи, а ти нищо няма да изгубиш, и мирогледа ти с нищо няма да бъде засегнат, защото си употребил представката ”ако”.  - „Ако те има Боже, тогава ми се открий”, - разбира се, по невидим начин, на ниво - душа, на свърх-чувствено ниво. И ако Го има, и ако счете за нужно, Той ще ти се открие. А ако го няма, ти нищо не губиш. Така ще проведеш реален експеримент, - първо, защото ти искаше да направим експеримент, и второ, - така ти с нищо няма да увредиш мирогледа си, защото си казал, ”ако”, а не си казали: ”Открий ми се Боже”.  Не си признал Неговото съществуване, а само си казал, ”ако Те има, тогава ми се открий”!

За тебе това е и най-изгодната позиция, защото хората, които вярват, живеят по-радостен, по щастлив и по спокоен живот. Защото има проведени много подобни експерименти, и е доказано, че вярващият човек, по-малко нервничи и е по спокоен, на изпити и при дуги изпитания.   Ето защо, и от земна гледна точка, е по-изгодно да се вярва, просто поради този факт. А това е научен факт, за който можеш сам да провериш.

 

Аз ви предлагам на всички вас, да проведете такъв експеримент, но най-интересното е, че ако има Бог, трябва малко да продължим фразата, до край: „Ако наистина Те има, тогава аз ще ти служа през целия си живот.”

И тук възниква най-главният и труден въпрос: Готови ли сме за такова нещо? Честно, сам на себе си, пред съвестта си, отговори на този въпрос: Готов ли съм аз, ако наистина има Бог, готов ли съм да променя целия си живот, готов ли съм да преустроя целия си живот, щом има Бог, който ме е замислил и ме е изтъкал в утробата на майка ми? Готов ли съм аз, при условие че има такова същество, пред което ще отговарям за всичките си постъпки, за целия си живот, за всяко излишно движение (и за всяка излишна дума), готов ли съм да поискам от Него прошка, и готов ли съм, да Му служа? Защото, ако има Бог, тогава аз съм само шепа глина в ръцете на грънчаря, аз съм картина на художника, аз съм филм на режисьора. И съответно, той има абсолютна власт над мене. Власт, която не нарушава свободата ми, да съм извън Него, и да не поискам да съм с Него.

И когато си отговориш на този въпрос, тогава много неща ще се прояснят. Всичко ще се изясни. Ще се изясни и, дали твоите възгледи са резултат от науните знания, в които няма доказателство, че няма Бог. Или ти просто нямаш желание да признаваш Бога

И това е най-главният въпрос, иначе всичко останало се превръща в празно дърдорене, както ти сам се изрази.

(А ние знаем много учени, които са вярвали, и това не им пречело да са велики естествоизпитатели и едновремено – вярващи християни, които се опитват да спазват Божиите заповеди.)

Затова ти пожелавам, да проведеш такъв експеримент, и в 100% от случаите /ако човек е готов да служи на твореца, и ако Го помоли, да му се оркрие/, Бог му се открива, в 100% от случаите!    

За това мога да свидетелствам, понеже и аз бях атеист/,

Мога да приведа, не само моето свидетелство, но зад гърба ми са милиони и милиарди хора, по целия свят,- и сега, и през цялата човешка история. Затова, моля те, проведи такъв експеримент.  Не се бой, тебе нишо не те заплашва. Единственото нещо, което те заплашва е, че ако не си честен пред себе си, тогава... ако наистина има Бог, ... след смъртта ще е наистина горещо!


 

Ето адреси на видеоклипа, от който тук е преведена кратка извадка:

https://m.youtube.com/watch?v=WaNVL1Vk-jA

http://www.youtube.com/watch?v=WaNVL1Vk-jA&sns=em

https://www.youtube.com/watch?v=WaNVL1Vk-jA&app=desktop


 




Гласувай:
3



1. lightsaber123 - Само не разбрах
25.10.2016 09:25
По каква причина трябва да го търся... ако му трябвам - да ме намери, па да седнем на една маса и да си поговорим. На мен не ми трябва.
цитирай
2. grigorsimov - Трябва ти или не трябва, - не ти определаш правилата
25.10.2016 10:20
А Онзи, който е създал всичко, вкл и тебе, и правилата. И който не се съобразява с тях, ако не още приживе, то "след смъртта, ще му е наистина горещо".

И за по-трудно разбиращите,- един прост, селски пример:
Аз съм говедар, имам крави, и бици, и голямо, оградено пасище. И когато един бик се научи да прескача оградата или да си отваря портите, и си въобрази, че всичко му е позволено... без да може и да предполага, че подобно нарушаване на правилата, наистина е... напълно несъвместимо "със живота"...
цитирай
3. minchomin - Бог има, и Той е Всичко, което Е, но ...
25.10.2016 11:30
Бог има, и Той е Всичко, което Е, но засега ти ще си останеш само месионер от православен център ..., ако не разбереш какво означава "Бог е Всичко, което Е".
Това е!
цитирай
4. lightsaber123 - В моя живот
25.10.2016 11:45
аз си определям правилата... в твоя прави каквото искаш.
Мен са ме създали майка ми и баща ми (лека им пръст)... те са моят БОГ.
Ич не ми дреме какво ще бъде след смъртта... ама вобще. Никой не се е завърнал от там за да каже... ако някой твърди обратното е лъжец.

Толкоз по въпроса.
цитирай
5. cifri - Направих експериментта нищо не ...
25.10.2016 23:45
Направих експериментта нищо не стана.
цитирай
6. grigorsimov - Никой не бил се върнал от там?
26.10.2016 10:06
И аз, за съжаление, безрасъдно съм употребявал този израз, но истината е, че от Там са се връщали милиони. И във всеко село, и почти във всяка фамилия има такива случаи. А най много са в болниците (моргите), защото там най-често умират хора, и там се случва да се намерят съвестни лекари, да запишат и публикуват безбройните разкази на върнати и завърнали се от Оня свят. И само ленивите духом не са чели разказите на преживели смъртта.
Отделно, по Божия воля, се избират хора, на които се показват всичките небеса, и рая, и ада, и им се разкрива, и миналото, и бъдещето, и им се заповядва да опишат и разкажат всичко видяно и чуто, - с изключение, на онова, което изрично им се забрани, да разказват.
Затова, търсете, четете и разпитвайте, за да не говорите и пишете самозаблужденията си, защото Горе се търси отговорност, не само за греховете ни, но и за всяка празна дума, - още повече, за думи, които въвеждат в заблуждение мнозина!!
Господи помилуй!
цитирай
7. lightsaber123 - Не ме вълнува
26.10.2016 12:55
Ако му трябвам - да заповяда, щото на мен не ми трябва.
цитирай
8. elenkokoschkov - Ами остави му
29.10.2016 12:21
lightsaber123 написа:
Ако му трябвам - да заповяда, щото на мен не ми трябва.

визитката си!!
Но бъди сигурен ,че не му трябваш.
цитирай
9. grigorsimov - Ще ти се припомнят словоблудствата, когато най-не очакваш
29.10.2016 14:36
Но дано Господ ти прости!
Защото Самият Господ наш е казал: "Който прощава, ще му се прости и на него, а който не прощава, няма да му се прости"...!
И друго нещо, много важно, е казал: Всяка хула срещу Господа ще се прости, но хула против Светия Дух, няма да се прости во веки".
цитирай
10. lightsaber123 - E хубаво
30.10.2016 04:23
И аз няма да му простя. Това е положението.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28315017
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031